Перспективність і наступність між початковою та середньою ланкою при вивченні геометричного матеріалу
За інноваційним потенціалом досвід комбінаторний . Робота присвячена проблемі наступності і перспективності вивчення геометричного матеріалу між початковою і середньою ланкою. У даній роботі розкрито зміст і операційний склад геометричних вмінь учнів (виконувати найпростіші геометричні побудови, вимірювати геометричні величини, обчислювати значення геометричних величин, доводити найпростіші твердження, оперувати поняттями), з'ясовано рівні програмових вимог до їх формування, теоретично і експериментально обґрунтовано методичну систему, яка забезпечує наступність у вивченні геометричного матеріалу в початковій школі і 5 – 6 класах основної в умовах рівневої диференціації навчання. Розроблені організаційні форми і методи навчання враховують цілі і завдання вивчення геометрії, особливості навчальної діяльності учнів, рівні їх навчальних досягнень і забезпечують діяльнісний підхід у процесі засвоєння геометрії. Встановлено, що важливим засобом реалізації принципу наступності є система вправ диференційованих за складністю, спрямована на розвиток просторових уявлень і уяви, інтуїції, логічного мислення та формування практичних умінь.
Досвід роботи цінний тим, що представлений вчителем, який викладає математику в початковій та середній школі, і цікавий для тих, хто працює над вирішенням проблеми наступності.