Соціальні мережі як інструмент формування іншомовної мовленнєвої компетенції та взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу
В роботі виявлено та досліджено освітні можливості соціальних мереж, сучасні технології формування іншомовної мовленнєвої компетентності за допомогою соціальних мереж; скомбіновано традиційні методи роботи по формуванню мовної, мовленнєвої та соціокультурної компетентності, технологію Flipping Class та WEB – квест з роботою у соціальних мережах. Представлено розробки уроків на реалізацію створених комбінаторних моделей. Визначено потенціал впровадження досвіду в підвищенні мотивації учнів, у формуванні іншомовної мовленнєвої компетенції та ефективному залученні всіх учасників навчально-виховного процесу. За інноваційним потенціалом досвід є комбінаторним, бо передбачає конструктивні поєднання ідей зарубіжних та вітчизняних науковців.
Работа интересная, актуальная и интересная. Особенно для наших современных детей,которые не хотят тратить лишнее время на уроки. очень хочется попробовать на своих детях. Спасибо за работу)