ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У ГУРТКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Сьогодення вимагає від сучасної освіченої людини і вихованця зокрема, не лише загальних знань з англійської мови. А насамперед, зросла потреба у фахівцях, які володіють певною технічною термінологією і вміють легко розібратися у технічній документації на іноземній мові: інструкціях, рекомендаціях до експлуатування приладів, кресленнях тощо. Актуальність вибору теми зумовлена необхідністю пошуків нових оцінок та підходів у позашкільній освіті. Одним із таких підходів, що суттєво збагачує навчальний процес позашкільної освіти, є метод творчих проектів, використання якого змінює традиційний підхід до навчання вихованців.
Новизна досвіду полягає у нетрадиційному поданні предмета
Англійська мова в технічному світі, застосуванні проектної діяльності, розвитку пізнавальної компетентності, використанні новітніх форм і методів роботи через нетрадиційні підходи до навчально-виховної діяльності у гуртку – проектування, віртуальні подорожі, створення презентацій, повідомлення, конструювання та моделювання різних поробок.