ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Неділя, 22.12.2024, 06:48
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » Михайлівський район

ЯК ВДОСКОНАЛИТИ СУЧАСНИЙ УРОК
ЯК ВДОСКОНАЛИТИ СУЧАСНИЙ УРОК З САМОГО ПОЧАТКУ ІСНУВАННЯ ОСВІТИ У СУСПІЛЬСТВІ ВЕЛИСЯ, ХОЧ І НЕ АКТИВНО, ПОШУКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УРОКУ, ПОВ»ЯЗАНІ З ФОРМАМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ. Залежно від участі у цій діяльності самих учнів, навчання можна поділити на пасивне і активне. 1. ПАСИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ • УЧЕНЬ – ПАСИВНИЙ СЛУХАЧ, ГЛЯДАЧ, ЧИТАЧ • ВЧИТЕЛЬ – ЛЕКТОР, ВЕДЕ МОНОЛОГ, ПОЯСНЮЄ НОВИЙ МАТЕРІАЛ позитивне негативне • За короткий час вчитель подає багато матеріалу • Одночасно матеріал сприймають багато учнів • Учні пасивні, не спілкуються між собою, з вчителем • Вчителю важко зрозуміти ступінь засвоєння матеріалу • Відсутній контроль за знаннями • Невисокий рівень засвоєння знань 11. АКТИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ • ВЧИТЕЛЬ І УЧЕНЬ ПЕРЕБУВАЮТЬ У ПОСТІЙНОМУ ЗВ»ЯЗКУ • УЧЕНЬ ВІДПОВІДАЄ НА ЗАПИТАННЯ ВЧИТЕЛЯ, РОЗПОВІДАЄ • ВЧИТЕЛЬ МОЖЕ СПІВПРАЦЮВАТИ З КОЖНИМ УЧНЕМ • АКТИВНИМИ МЕТОДАМИ Є: БЕСІДА, ДИСКУСІЯ, ФРОНТАЛЬНЕ ОПИТУВАННЯ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ позитивне негативне • Високий рівень інформації • Велика кількість учнів одночасно сприймають інформацію • Високий рівень засвоєння • Проявляється майстерність вчителя • Вчитель тримає під контролем знання учнів • Учень перебуває в постійній напрузі – «спитає» - «не спитає» • Учень може бути незадоволеним тим, що його не запитали, не вислухали його думку 111. ІНТЕРАКТИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ • НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС – ПОСТІЙНА АКТИВНА ВЗАЄМОДІЯ ВСІХ УЧНІВ • СПІВПРАЦЯ • ВЗАЄМОНАВЧАННЯ ВЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ, УЧЕНЬ-УЧЕНЬ • ВЧИТЕЛЬ І УЧЕНЬ – РІВНОПРАВНІ СУБ»ЄКТИ НАВЧАННЯ позитивне негативне • Розширюються пізнавальні можливості учня ( здобування, аналіз, застосування інформації) • Високий рівень засвоєння знань • Учитель може проконтролювати рівень засвоєння знань • Учитель-організатор, консультант • Партнерство між учителем і учнями та в учнівському колективі • На вивчення певної інформацї потрібен значний час • Необхідний інший підхід в оцінюванні знань учнів • Такий досвід ще маловідомий • Малочисельні методичні розробки з історії та правознавства

Джерело: http://historynata.blogspot.com/p/blog-page.html
Категорія: Михайлівський район | Додав: natashaistoriya (01.02.2016)
Переглядів: 1021 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 2.3/16
Всього коментарів: 2
2 Валентина  
Саме інтерактивні методи навчання дозволяють вчителеві прищеплювати інтерес до історії та правознавства.

1 Валентина  
Вчитель, яким може пишатися школа. Працює натхненно, творчо. Досвід її роботи дуже цікавий. Наталя Валентинівна щиро ділиться своїми напрацюваннями з колегами.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz