ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Неділя, 22.12.2024, 22:44
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » Токмацький район

Підсумки роботи ШМО
Підсумки роботи методичного об’єднання суспільно- гуманітарного циклу над проблемною темою Голова МО -- ЛІТКОВЕЦЬ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА ВІЗИТКА МО Загальні відомості про членів МО: __Літковець Н.І. – керівник ШМО, вчитель німецької та англійської мови, І категорія, стаж - 14 років (Проблемна тема: Формування комунікативної компетентності на уроках іноземної мови з метою підвищення якості знань учнів) __Катречко Г.В. – вчитель історії та правознавства, ІІ категорія, стаж - 19 років (Проблемна тема:Метод проекту на уроках історії з елементами критичного мислення) __Кармишова Н.М. –вчитель російської мови та світової літератури, вища категорія, старший вчитель, стаж -29 років (Проблемна тема: Асоціативне моделювання під час сприйняття художнього твору) __Сорока Т.В. – вчитель української мови та літератури, вища категорія, стаж – 24 роки (Проблемна тема:Формування активного мислення на уроках рідної мови) __Різдванова Я.М. – вчитель української мови та літератури, німецької мови, ІІ категорія,стаж – 9 років (Проблемна тема:Гра як засіб навчання мовленнєвої діяльності учнів на початковому етапі вивчення іноземної мови) __Логвиненко Н.М. – вчитель української мови та літератури, І категорія, стаж - 18 років (Проблемна тема:Формування комунікативної компетентності на уроках мови та літератури шляхом розвитку мовленнєвої діяльності) Загальна проблемна тема ШМО -- Розвиток креативної особистості на уроках мови і літератури, правозавства та історії через впровадження інтерактивних технологій навчання Основною метою діяльності шкільного методичного об’єднання є: 0- залучення вчителів до інноваційної, пошукової діяльності; 0- розвиток творчої ініціативи педагогів- предметників; 0 -виявлення і поширення найбільш ефективних форм та методів їхньої роботи. Завдання методичного об’єднання: / Забезпечення високого методичного рівня проведення всіх видів занять. / Виявлення, узагальнення й поширення позитивного педагогічного досвіду творчо працюючих учителів. / Формування в учнів високих духовно-моральних якостей на уроках гуманітарних дисциплін. / Удосконалення роботи вчителів гуманітарного циклу на основі особистісно-орієнтованого навчання з різними категоріями учнів. / Проведення шкільних олімпіад з базових дисциплін. / Підвищення професійної кваліфікації вчителів МО. / Співпраця з методичними службами району і області. / Участь у роботі творчих груп, робота над розробкою дидактичних матеріалів, наочності. / Організація взаємовідвідувань уроків членів МО. / Проведення предметних тижнів. З метою вирішення і досягнення завдань та цілей членами ШМО застосовувалися елементи таких технологій Z Технологія комунікативного навчання іноземно- мовної культури Z Педагогічні технології на основі особистісно - зорієнтованого навчання Z Традиційні педагогічні технології Z Технології критичного мислення Z Ігрові технології Z Інтерактивні технології Z Технологія «Створення ситуації успіху» Визначення змісту, форм і методів роботи шкільного методичного об’єднання залежить від конкретних умов роботи навчального закладу та здійснюється з урахуванням індивідуальних можливостей вчителів. Найбільш результативними серед форм і методів виявились такі: Метод “Диктор” Проблемно-пошуковий Побудова символу Створення ілюстрацій Компонування тексту Складання діалогів Проектна діяльність Побудова гіпотез Ессе, дискусії “Мозковий штурм” “Асоціативний ланцюжок” Результативність роботи членів МО - ІІ етап Всеукраїнських олімпіад (ІІІ місце) - Участь у МАН (шк. та обл. етап) - Конкурси “Лукоморье”, “ Русский медвежонок” - Районні олімпіади ( ІІ та ІІІ місця) - Конкурси “ Олімпус”( 2 учн. 5 місце), “Мультитест”, “Альбус”, “ Орлятко”(ІІІ місце) - Конкурс ім. П.Яцика (ІІ м.) - Всеукраїнська експедиція “Моя Батьківщина – Україна”(ІІІ м. в обл. етапі) - Конкурси “Олімпус”, “Соняшник”(1переможець) - Конкурс «Об᾽єднаймося, брати українці» (ІІ м.) (обл. та район. eтапи) Труднощі на шляху реалізації проблемної теми + Відсутня мотивація до навчання в учнів; + Недостатній контроль по виконанню домашніх завдань з боку деяких батьків; + Забезпечення учнів підручниками до 30%; + Невідповідність програм з деякими підручниками; + Відсутність ТЗН та аудіо- і відеоматеріалів; + Недостатня кількість наочного та роздаткового матеріалу; Рекомендації щодо підвищення якості освіти = Удосконалювати зміст форм навчально-виховного процесу, використовуючи сучасні новітні педагогічні технології; = Створювати проблемні ситуації, що вимагають альтернативи, прогнозування, уяви. = Діагностика, розвиток і підтримка обдарованої молоді; = Вивчати та застосовувати на практиці методи та прийоми відповідно до типу уроку = Розвивати критичне сприйняття дійсності. Школу можна вдосконалювати тільки вдосконалюючи кваліфікацію вчителя. Який вчитель, така школа. Ян Амос Коменський (Дана робота була представлена у формі презентації)

Джерело: http://litkovets.natali@mail.ru
Категорія: Токмацький район | Додав: (22.02.2016) | Автор: Літковець Наталія Іванівна E
Переглядів: 1285 | Коментарі: 6 | Рейтинг: 3.5/24
Всього коментарів: 6
6 Дана  
Дуже просто, нічого цікавого

5 Макс  
Молодець, так тримати!)

4 Denis  
Гарна робота!!
Бажаю успіхів!!!

3 Валентина Володимирівна  
Напрацювання по роботі ШМО досить рідко зустрічаються в інтернеті. А це гарна ідея, яка стане в нагоді багатьом педагогам.

2 Світлана  
Цікава робота, візьму до уваги, бо і сама є керівником ШМО! Дуже дякую! Успіхів у роботі!

1 Олена  
Досить змістовна робота

Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz