Модель сучасного вчителя як конкурентоспроможного фахівця
В даний час у вітчизняній системі освіти здійснюється поступовий перехід на загальноєвропейські стандарти, які відповідають вимогам інформаційного століття і світового ринку. У цих умовах одним із завдань сучасної школи є діяльність компетентного, мобільного, конкурентоспроможного фахівця.
Одним з пріоритетних національних проектів є Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки, що зумовлена необхідністю кардинальних змін, спрямованих на підвищення якості і конкурентоспроможності освіти, вирішення стратегічних завдань, що стоять перед національною системою освіти в нових економічних і соціокультурних умовах, інтеграцію її в європейський і світовий освітній простір.
Що для цього необхідно? Потрібні серйозні вкладення в освіту з боку держави і наявність конкурентоспроможних вчителів.
А які це вчителі? Пропонуємо вашій увазі модель сучасного вчителя як конкурентоспроможного фахівця.
Всім відомо, що робота з людьми вимагає від особистості гнучкості, лабільності, широту мислення, компетентності у найрізноманітніших сферах, високого рівня стресостійкості і т.д. Особливо, якщо справу необхідно мати з групами, різними за віком, інтелектом та соціальним статусом. Спроектована модель чітко визначає та охоплює основні напрямки розвитку особистості задля підвищення власної компетентності. На моя думку, саме на таку модель необхідно опиратися в процесі підготовки та перепідготовки конкурентоспроможного спеціаліста.
Тема роботи в сучасних умовах є дуже важливою. В європейській спільноті наш вчитель буде конкурентноспроможним. Необхідно, щоб держава і освітяни дивилися не лише в сторону Європи, а і один на одного. Дякую. Гідна похвали модель.