Веб-квест (webquest) у педагогіці - проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси інтернету. Розробниками веб-квесту як навчального завдання є Берні Додж, професор освітніх технологій Університету Сан-Дієго (США).
Розробляються такі веб-квести для максимальної інтеграції Інтернету в різні навчальні предмети на різних рівнях навчання . Вони охоплюють окрему проблему, навчальний предмет, тему, можуть бути і міжпредметними. Особливістю освітніх веб-квестів є те, що частина або вся інформація для самостійної або групової роботи учнів з ним знаходиться на різних веб-сайтах. Крім того, результатом роботи з веб-квестом є публікація робіт учнів у вигляді веб-сторінок і веб-сайтів.
.
Використовуючи інноваційні форми і засоби навчання, Ви не лише досягаєте засвоєння учнями матеріалу на високому рівні, але і вчите їх здобувати інформацію з різних джерел, аналізувати її, спонукаєте їх до постійного пошуку і саморозвитку, що є дуже важливим для молоді. У роботі відображенo ефективне практичне застосування квест-технологій, яке, впевнена, буде корисним для багатьох учителів. Дякую.
Уроки Ольги Олександрівни завжди цікаві. Учні проводять дослідження в рамках вивченої теми. Під час проведення веб квесту, Ольга Олександрівна вчить учняв знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати та вирішувати поставлені задачі. Шляхом впровадження квесту, Ольга Олександрівна активізує розумову діяльність учнів, формує стійкий інтерес учнів до вивчення історії. І така робота дає позитивні результати. Успіху Вам в подальшій роботі.
Широке й ефективне впровадження інноваційних методик в навчально-виховний процес сприяє підвищенню його якості, зацікавленості учнів і викладачів, є важливою стадією процесу реформування традиційної системи освіти в контексті глобалізації. Однією з таких методик, яка вчить знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати і вирішувати поставлені задачі є методика web-квестів.
Інтернет — дуже потужний ресурс, який значно полегшує життя та відкриває майже необмежені можливості для самореалізації та саморозвитку. Тому різні інтернет-технології завжди будуть приваблювати молодь. Дякую за досвід, бажаю успіхів у подальшій роботі.
При використанні веб-квесту у навчанні підвищується мотивація учнів до вивчення дисципліни, з одного боку, і до використання комп'ютерних технологій у навчальній діяльності, з іншого. Тому ця робота є актуальною, бажаю успіхів і перемоги!