ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Четвер, 28.03.2024, 19:06
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » Запорізький район

Концепція впровадження в навчально-виховний процес основних цілей та принципів Гуманної Педагогіки
Концепція впровадження та реалізації в навчально-виховний процес основних цілей та принципів Гуманної Педагогіки СТРАТЕГІЧНІ ЗАВДАННЯ Учень Вчитель 1. Впровадження в навчально-виховний процес основних принципів Гуманної Педагогіки через самовдосконалення. 2. Створити умови для співпраці та співробітництва вчителя і учня. 3. Створення високоморального, духовного простору навколо дитини. УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ • Уроки пізнавального читання; • Уроки письмової мовленнєвої діяльності; • Уроки математичної уяви; • Уроки духовного життя; • Уроки осмислення краси; • Уроки планування діяльності; • Уроки сміливості і витривалості; • Уроки про природу; • Уроки про світ наук; • Уроки спілкування; • Уроки гри в шахи • Уроки комп’ютерної грамотності • Уроки рідної мови • Уроки іноземної мови ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ Мета: дати загальну картину навчального процесу з усіма його складовими, які відображають основні принципи гуманно-особистісної педагогіки; надати вчителю та педагогічному колективу можливість творчо освоїти і реалізувати освітню систему, яка базується на гуманно-особистісній педагогіці. Основні завдання: - показати суб’єктивну можливість реалізації принципів гуманно-особистісного підходу до навчання дітей; - дати опис базового змісту освіти й викласти принципи його організації в якості овітньо-пізнавальних і навчальних одиниць; - охарактеризувати рушійну силу навчального процесу – спілкуванню між вчителем і дітьми, розкрити суть життя дітей; - сформувати «портрет» вчителя, який будуватиме практику освітнього процесу на засадах гуманно-особистісної педагогіки. ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ - написання авторських програм, методичних розробок уроків та виховних заходів; - співпраця з представниками «Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки» з інших регіонів України (Дніпропетровськ, Донецьк, Київ, Херсон, Харків), а також співпраця з Міжнародним центром Гуманної Педагогіки (Росія, Грузія, Латвія, Литва, Естонія) - обмін досвідом між педагогами інших навчальних закладів України; - організація навчальних семінарів-практикумів на рівні району; - активне залучення батьків до співпраці шляхом організації спільних проектів, програм; - створення умов для безперешкодного доступу до відеоматеріалів навчально-виховного процесу он-лайн (для батьків, педагогічного колективу); - вести просвітницьку роботу серед батьків шляхом проведення круглих столів, семінарів, лекцій та індивідуальних бесід; - організація учнівського наукового товариства; - розвиток творчих здібностей дитини. ВИХОВНИЙ АСПЕКТ Мета: створення єдиного простору духовної спільності, співробітництва, співтворчості; облагородження душі, серця і розуму дитини на засадах Любові. Основні завдання: - створення духовної спільності вчителя і учня, співпраці, співтворчості, безпосередності; - турбота про красу душі, серця та розуму дитини; - будувати стосунки з дітьми за принципом діалогу; - виховувати дітей для життя і життям; - надавати дитині можливість вільного вибору. ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ - практична реалізація основних принципів гуманно-особистісного виховання; - створення системи заходів культурно-просвітницького характеру; - використання елементів інноваційних технологій; - створення і використання життєвих ситуацій морально-етичного характеру з метою їх розв’язання; - використання гуманізованих суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між усіма учасниками навчально-виховного процесу; - створення творчих лабораторій за напрямками (класних керівників, вчителів-предметників); - створення учнівського наукового товариства; - створення товариства «Співчуття і допомога» КАДРОВИЙ АСПЕКТ Мета: сформувати «портрет» вчителя, який будуватиме практику освітнього процесу на засадах гуманно-особистісної педагогіки. Основні завдання: - створити атмосферу творчого пошуку оригінальних нестандартних рішень педагогічних проблем; - сформувати у педагогічних працівників НВК готовність до впровадження сучасних інноваційних технологій та до проведення експерименту; - формування прагнення до оволодіння педагогікою співпраці та співтворчості на принципах особистісно-гуманного навчання та виховання. ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ - розширювати свою свідомість і вчитися мислити та діяти відповідно до поняття духовності; - вирощувати в собі любов до дітей і вчитися нести її красиво; - приохотитися до джерел педагогічної мудрості; - постійно вдосконалювати своє педагогічне мистецтво, наповнюючи його глибоким змістом і витонченістю виконання; - вирощувати в собі розуміння, терпіння, благородство, великодушність, внутрішню культуру; - і, звичайно ж, позбавлятися від поганих звичок та схильностей, якщо помічаємо в собі таке.

Джерело: http://gumanaped.blogspot.com/p/blog-page_30.html
Категорія: Запорізький район | Додав: (15.03.2016) | Автор: Остапенко Людмила Вікторівна E
Переглядів: 842 | Рейтинг: 2.3/9
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz