ПРОЕКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ ТА МАТЕМАТИКИ
Сьогодні українське суспільство, перебуваючи під впливом мас-медіа, комп’ютерних мереж, Інтернет-технологій знаходиться у віртуальній реальності. У зв’язку з цим змінюється сприйняття світу людиною, змінюються методи та форми навчання, та незмінним залишається одне – навчити учнів використовувати свої знання, вміння та навички у повсякденному житті.<BR>
Від того, як учень зможе застосувати свої знання, наскільки він компетентний, залежить його майбутнє. Це не тільки вміння здобувати й застосовувати знання. Це комунікативні навички , розвиток творчих здібностей.<BR>
Таким чином , для розв’язання проблеми підвищення якості освіти слід зробити все необхідне з метою активізації пізнавальної діяльності учнів.<BR>
Вже давно відомо, що найкраще засвоюються знання, формуються необхідні вміння і навички, у процесі самостійної роботи над вирішенням актуальної для людини проблеми. Найбільш придатним для вирішення цього завдання, на мою думку, є застосування проектних технологій як засобу формування позитивної мотивації до навчання та розвитку навиків самоосвіти учнів.