Впровадження "Хмарних технологій" в початковій школі
Сучасність вимагає від вчителя не просто крокувати в ногу з часом, а наздоганяти його. Ось ми тільки вчилися працювати з комп’ютерами та створювали свої перші презентації, а вже літаємо в «хмарах». Першою сходинкою до Хмар є створення навчального середовища «1 – учень: 1 - комп'ютер», де кожен учень має свій портативний нетбук, з яким ми працюємо на уроці. Він підключений до локальної мережі класу, а також до Інтернету. Та навчатися дитина може і вдома, зі своїм власним комп'ютерним пристроєм. Задача вчителя - навчити учня вчитися в Інтернеті, проводити свій вільний час з користю. Процес навчання при цьому триває і в школі, і вдома. Ми користуємося різними освітніми та інформаційними ресурсами Інтернету на уроках, в позаурочний та позашкільний час.