Методична робота – це система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково – практичної, інформаційної діяльності з метою удосконалення профкомпетентності педпрацівників та підвищення НВР .
Робота присвячена актуальним питанням формування творчої компетентності учнів на уроках біології, розвитку творчих здібностей особистості, які впливають на інтелектуальний розвиток дитини, надання їй можливісті виявляти їх.
Робота присвячена актуальним питанням формування творчої компетентності учнів на уроках біології, розвитку творчих здібностей особистості, які впливають на інтелектуальний розвиток дитини, надання їй можливісті виявляти їх.
В роботі гуртка "Юні екологи" використовуються технології інтерактивного навчання, що дозволяє вихованцям розкрити індивідуальні здібності в практичних та дослідницьких роботах.
До посібника ввійшли матеріали, за змістом та характером корисні для вчителів середніх та старших класів, їх можна використовувати на уроках під час вивчення певної літературної теми.
Дедалі більшої актуальності набуває сьогодні компетентнісний підхід у навчанні та вихованні дошкільнят. Педагог має не тільки забезпечити засвоєння дітьми певної інформації, а й сприяти становленню відповідних компетенцій.
Подана модель розроблена в межах діяльності творчої групи «Науково-методичний супровід підготовки вчителів до участі у конкурсах фахової майстерності» (КЗ "ЗОІППО" ЗОР)
"Роль практичного психолога школи у вихованні толерантної особистості школяра", "Психологічний супровід учнів 11 класів під час підготовки до іспитів та ЗНО"
Одним із найсуттєвіших показників моральності людини є патріотизм.
Патріотизм (грєц. patris — батьківщина) — любов до Батьківщини, відданість їй і своєму народу.
Виховна година з елементами тренінгу Світ професій для учнів 3-4 класів. Мета: надати учням уявлення про різноманітність існуючих професій формувати повагу до праці людини; розвивати увагу, пам'ять, світогляд дитини.
Бердянська гімназія №3 "Сузір'я" Бердянської міської ради Запорізької області
МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу, керівник МО Швачко Ірина Анатоліївна
Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 51 Парусімова Лариса Андріївна, вчитель французької мови, спеціаліст вищої категорії, старший учитель
Формування творчої особистості вихованців у гуртках фольклорно-етнографічного напрямку можливе, на нашу думку, завдяки таким видам діяльності, як писанкарство, килимарство, малярство, флористика, витинанка тощо.