Ігрові технології є однією з унікальних форм навчання, яка дозволяє зробити цікавими і захоплюючими не тільки роботу учнів на творчо-пошуковому рівні, але й буденні кроки з вивчення предметів.
Скарбниця використання різні види сервісів web2.0 та Google для всіх. Зручність використання цього ресурсу у декількох розділах, які розміщені у різних формах меню. Приведено декілька засобів обліку власного досвіду.
Мотивація досягнення успіху - позитивна мотивація. Якщо людина мотивована саме так, В основі її активності є надія на успіх і потреба в досягненні успіху.
Центральним аспектом роботи вчителя є розвиток творчого мислення школяра засобами дослідницьких, ігрових дій. Вчитель використовує різні види творчих вправ (вправи за аналогією, складання казок, фантастичних історії ...)
Бердянська загальноосвітня школа І – ІІІ ст. №1, Головченко Ольга Миколаївна - заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель трудового навчання
З досвіду роботи творчої групи педагогів ДНЗ «Світлячок» с. Нельгівка Приморського району Запорізької області у складі: Захаревич К. В., Злат’євої Л. І., Громут М. М.
Бердянська загальноосвітня школа І – ІІІ ст. №1, Третьякова М.М. - заступник директора з навчально-виховної роботи; Попова Н. А. - керівник шкільної творчої групи, учитель початкових класів.
Оптимальні методики викладання мають формувати в учнів бажання і вміння самостійно навчатися все подальше життя, успішно співпрацювати, розв'язувати проблеми професійного і соціального самовизначення.
Строкач Валентина Петрівна, вчитель української мови та літератури Новотроїцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бердянської районної ради Запорізької області.
Степненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Творча група Семеренко Лілія Анатоліївна, Полонська Ольга Станіславівна, Стрижак Зінаїда Григорівна, Крюкова Людмила Владиславівна
Палєнкова Світлана Анатоліївна, вчитель англійської мови Троянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бердянської районної ради Запорізької області.
Як правило, структурно – логічні схеми використовуються для того, щоб наочно показати учням взаємозв`язок між подіями, їх причинами та наслідками, розкрити етапи та вплив різноманітних чинників на хід історичних подій.
Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Міський методичний кабінет Каширіна М.В., методист ММК Пітюкіна О.Ю., Домалєга М.В., Каїра Ф.В.
Досвід може бути використаний педагогами освітніх закладів для організації роботи «Школи майбутнього першокласника», оновлення змісту взаємодії педагогів з батьками майбутніх першокласників.
Гіренко В.Д. працює над проблемою впровадження інтерактивних технологій на уроках біології з метою формування акме-особистості, здатної застосовувати вивчені біологічні закони, методи дослідження й практичні навички в житті.