Gпрацьовано різні напрямки у дослідженні природи самостійності учнів у навчанні за темою «Організація самостійної роботи школярів у процесі навчання інформатики»
Автори блогу: Донченко І.А., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри; Афанасьєва Т.О., кандидат психологічних наук, доцент; Чемодурова Ю.М., старший викладач кафедри менеджменту освіти та психології КЗ "ЗОІППО" ЗОР
В роботі представлений досвід керівника - методиста ЦДЮТ м. Бердянська Демченко Олени Миколаївни щодо патріотичного виховання дітей засобами вокально- хорового мистецтва.
ЗБЛ "Перспектива", Корицька Олена Володимирівна
психологія
психологічний супровід учнів середньої ланки
для учнів середньої ланки
https://drive.google.com/file/d/0B23ctR-lTp9FY1ByYVN5cU1PN0k/view?usp=sharing
Биковський Микола Миколайович та Левадна Вікторія Олександрівна пропонують досвід роботи "Організаційно - педагогічні умови підтримки і розвитку обдарованої дитини Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів"
Заняття з екології на тему:
«ЩОБ ЗДОРОВИМИ ЗРОСТАТИ,
КОРИСНУ ЇЖУ ТРЕБА ВЖИВАТИ»
Вихователь-методист
Майстро Світлана Федорівна
Кушугумського КДНЗ «Ромашка»
Учитель - це не лише той, хто навчає, а й той, хто вчиться сам, той, хто власним прикладом привчає до творчого злету, до відповідальносты за доручену справу крок за кроком.
Урок формує цілісне уявлення про роль розчинів у природі та житті людини, розвиває навчальний світогляд учнів , виховує пізнавальну активність, професійні компетентності учнів та бережне відношення до природи.
Основною педагогічною ідеєю є створення умов для індивідуального розвитку учня, підвищення його пізнавальної активності через широке застосування на уроках математики сучасних педагогічних технологій.
З метою підвищення фахового рівня педагогів, врахувавши їхні побажання, в умовах реалізації нових Державних стандартів освіти в 1-4-х та 5-7-х класах була створена творча група вчителів.
Біленьківської ЗШ І-ІІІ ступенів.
Інноваційні методи і прийоми навчання як засіб залучення учнів до активної, ініціативної та самостійної пізнавальної діяльності
Розробка і впровадження стратегій іншомовного спілкування базується на технологіях особисто- орієнтованого та професійного навчання, на створенні умов для розвитку творчої індивідуальності дитини.
Автор:Донченко Ірина Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри менеджменту освіти та психології КЗ "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ЗОР
Інтерактивному аспукту спілкування потрібно спеціально навчати. Це завдання успішно вирішуються за допомогою використання стратегій іншомовного спілкування.
Стоянова Ірина Володимирівна вихователь Комунального дошкільного навчально-виховного закладу "Ясла-садок "Ромашка"
Тема досвіду: "Ознайомлення з найближчим оточенням як засіб патріотичного виховання дітей дошкільного віку"