Автор досвіду Костенко Тетяна Вікторівна, вчитель біології та екології Комунальний заклад «Пришибська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. М.А. Шаламова» Михайлівської районної ради Запорізької області
Досвід роботи безпосередньо пов'язаний з проблемною методичною темою школи «Освітнє середовище школи як фактор cоціальної адаптації учнів і педагогів у сучасних умовах».
Ринкова трансформація економічної системи України об’єктивно потребує підготовки спеціалістів, які володіють ґрунтовними знаннями сучасної ринкової економіки, законів її розвитку і функціонування.
Шишман Наталія Михайлівна, вчитель російської мови і зарубіжної літератури КЗ "Юр'ївська БЗОШ І - ІІІ ступенів
Приморської районної ради, Запорізької області
Енергодарська загальноосвітня школа I-III ступенів №4 Енергодарської міської ради<BR> Автор: Мірошник Лариса Павлівна, вчитель географії<BR> Керівник: Поваліхіна Лариса Хадисівна, заступник директора з НВР
Хмарні технології дозволяють максимально ефективно використовувати наявні програмно-апаратні ресурси гімназії, а школярі дістають можливість застосовувати на практиці найсучасніші комп'ютерні технології.
КЗ «Приморський регіональний українсько-болгарський багатопрофільний ліцей ІІ-ІІІ ступенів» - автор Колесник Олена Іванівна, учитель української мови та літератури
Досягти успіху у розвитку пізнавальної діяльності молодшого школяра можна, коли уміло спрямовувати дитину до пізнання, підтримувати ініціативність, творчу активність, розвивати риси самоконтролю, уміло ставити мету пізнання.
Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9, автори - Дзюба Наталія Вікторівна, заступник директора з НВР, Сляднєва Галина Юріївна, вчитель початкових класів
Представлений досвід розкриває індивідуальні особливості роботи педагога щодо організації співпраці дошкільного закладу з сім'єю з питань підвищення педагогічної культури батьків та виховання дітей на засадах краєзнавства.
Актуальність досвіду: життя сучасного українського суспільства зазнає глибинних змін, зумовлених особливостями культурного, економічного та політичного розвитку країни і світу.
Сьогодні вчитель повинен використовувати нові освітянські ідеї, постійно навчатися, бути в творчому пошуку. Саме про створення умов для професійного росту вчителя, його постійну роботу над собою і піде наша розмова.
З САМОГО ПОЧАТКУ ІСНУВАННЯ ОСВІТИ У СУСПІЛЬСТВІ ВЕЛИСЯ, ХОЧ І НЕ АКТИВНО, ПОШУКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УРОКУ, ПОВ»ЯЗАНІ З ФОРМАМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
В представленій роботі розкрите поняття активізації навчально-пізнавальної діяльності, описуються методи активізації творчої діяльності учнів на уроках трудового навчання.
За умов інтерактивного навчання, учень вчиться робити свідомий вибір серед широкого спектру альтернатив і брати на себе відповідальність приймати самостійні рішення.