Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Міський методичний кабінет Каширіна М.В., методист ММК Пітюкіна О.Ю., Домалєга М.В., Каїра Ф.В.
Гіренко В.Д. працює над проблемою впровадження інтерактивних технологій на уроках біології з метою формування акме-особистості, здатної застосовувати вивчені біологічні закони, методи дослідження й практичні навички в житті.
В роботі представлений досвід керівника - методиста ЦДЮТ м. Бердянська Демченко Олени Миколаївни щодо патріотичного виховання дітей засобами вокально- хорового мистецтва.
Основною педагогічною ідеєю є створення умов для індивідуального розвитку учня, підвищення його пізнавальної активності через широке застосування на уроках математики сучасних педагогічних технологій.
Хореографічні заняття з дітьми 5 - 6 річного віку бажано проводити в ігровій формі, яка є домінантною формою організації занять для дітей цього віку. Правильно використовуючи ігри можна багато досягнути у вихованні дітей.
Автор представлених матеріалів демонструє активне впровадження у виховний процес технологій, що сприяють формуванню в учнів свого особистого ставлення, власної позиції до вибору успішної професії в майбутньому.
Робота містить три номінації: методична майстерня, панорама педагогічних ідей, дитяча творчість, у яких представлені матеріали до уроків, виховних заходів, учнівських конкурсів вчителів ММО біології міста Бердянська.
Практична робота для учнів 6 класів з теми "Степова рослинність" курсу "Екологія рідного краю" розроблена вчителем вищьої категорії, методистом ЗОШ № 3 Фкдуловою Ганною Яківною.
За допомогою нетрадиційних уроків можна вирішити проблему диференціації навчання, організації самостійної пізнавальної і практичної діяльності учнів, сформувати уміння здійснювати самоконтроль за навчальною діяльністю тощо.
Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9, автори - Дзюба Наталія Вікторівна, заступник директора з НВР, Сляднєва Галина Юріївна, вчитель початкових класів
В представленій роботі розкрите поняття активізації навчально-пізнавальної діяльності, описуються методи активізації творчої діяльності учнів на уроках трудового навчання.